portugisisk vattenhund

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Bella Tuddelur - 5 december 2013 08:45

Igår var det onsdags promenaden vilket var super roligt, har ju alltid tänkt att ta massa kort men man hinner liksom inte mellan dom olika övningar och så är det så himla mörkt ute nu också. Idag är det ju öppen agility träning som jag har tänkt att gå på om det inte snörar ute. Igår fick jag en klicker av Yvonne, har ju tänkt att börja klicker träna Bella nu. Känns om det är bättre med klicker, så om ni har några olika tränings tips om klicker övningar osv.. Så får ni gärna skriva en kommentar eller en fråga. Har ju ingen erfarenhet av klicker sen innan så det ska bli roligt att testa på det :)

Presentation


Hej mitt namn är Matilda, jag har en portugisisk vattenhund som är två år. Något jag och Bella satsar högt på agility och vi hoppas att det blir några tävlingar till sommarn. Här får ni läsa om en tjej och hennes bästavän.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards