portugisisk vattenhund

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Bella Tuddelur - 12 oktober 2013 17:33

Hejsan  :D

I detta inlägg så kommer min matte Matilda att skriva så ni vet :)

Imorgon så kommer jag och Bella träna lite agility och sedan kanske besöka hennes mamma och syster som bor i närheten där vi bor, det tar bara några minuter att gå dit. Kommer sedan att komma upp lite bilder på vad vi har gjort under dagen senare på kvällen. har tänkt att lägga upp ett inlägg eller video på hur man lär hunden vissa trick eller vissa agility hinder, men har inte riktigt bestämt mig. Är ledsen att vissa bilder är lite dålig kvallitet på men tar kort med mobilen, ska fixa fram en kamera som tar mycket bättre bilder. kan nog få fram en om en måndad eller två. Här kommer lite bilder på när Bella var valp, känsliga läsare varnas av extrem söthet <3

         

Av Bella Tuddelur - 12 oktober 2013 16:01

Idag har jag varit ute på promenad i det fina höstvädret. Vi var ute i ca två timmar och bara gick och njöt, men min matte tyckte att det var lite jobbigt när jag ville hoppa och leka i leran men men. Just nu ligger jag och slappar i korgen och tänker inte gå upp fören det är middag. Min matte tog några fina bilder på mig när vi var ute och gick.

Akta jag är på hugget ;)

Jag ska upp!!

Så ja :)

Nu ska jag ner.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Matilda, jag har en portugisisk vattenhund som är två år. Något jag och Bella satsar högt på agility och vi hoppas att det blir några tävlingar till sommarn. Här får ni läsa om en tjej och hennes bästavän.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards