portugisisk vattenhund

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Bella Tuddelur - 29 oktober 2013 17:42

Denna dag har varit helt underbar!!

Jag min kompis och våra hundar åkte till våran hundklubb för att vi skulle träna agility och repitera lite hinder osv.. efter vi hade tränat lite tog vi en fika och så fick hundarna vatten, sedan forsatte tränandet och båda hundrana var helt fantastiska och utförde alla hinder super. När vi hade tränat klart var det dags att plocka ihop allt, efter det så gick vid på en promis i skogen. Vi mötte många hundar på vägen vilket var bra för att träna på att gå lös utan att Bella ska springa fram och lukta och hälsa på dem. Vi tog bussen hem, kom hem utmattad men glad för den underbara dagen. Oscar som är med på bilderna är en welsh springer spaniel.

               

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Matilda, jag har en portugisisk vattenhund som är två år. Något jag och Bella satsar högt på agility och vi hoppas att det blir några tävlingar till sommarn. Här får ni läsa om en tjej och hennes bästavän.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards