portugisisk vattenhund

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Bella Tuddelur - 24 november 2013 16:10

Var ute på en lång och härlig promenad men den bästa hunden. Bella var super duktig idag, blev faktist lite förvånad över hur bra hon lyssnade på mig och gjorde det hon blev tillsagd. Det skulle ju vara en lydnads promenad men det övergick till en fotopromis istället villket Bella tyckte va bra eftersom hon är ju lite av en fotomodell ( tycker hon) Vi gick till något jag kallar rodjursängen, jag kallar den det för att man nästan alltid ser rådjur där. Bella hittade många intersanta dofter, hon tog inte upp nosen från marken för en vi kom till vägen. Det var en mysig promenad med en mysig hund, här kommer några bilder <3

                                       

Av Bella Tuddelur - 24 november 2013 13:29

Dagens planer är att gå ut och träna jätte mycket lydnad med Bella, känner att hon har börjat tappa mycket fokus på mig igen. Vet inte om hon har blivit lite tonåring och tycker att jag är skittråkig och vill ut på egna äventyr, men idag så ska vi träna hårt så det blir någon bättring, jag kommer försöka att ta bilder men är så dålig på att komma ihåg att ta några bilder. Här kommer några bilder från gårdagens promenad med Sara hennes hund Oscar <3
Ps. Bilder kommer vara lite suddiga och mörka :)

Monster hunden Bella

Monster hunden Oscar

" Oscar, kom och lukta här"

Presentation


Hej mitt namn är Matilda, jag har en portugisisk vattenhund som är två år. Något jag och Bella satsar högt på agility och vi hoppas att det blir några tävlingar till sommarn. Här får ni läsa om en tjej och hennes bästavän.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards