portugisisk vattenhund

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Bella Tuddelur - 2 januari 2014 16:32


Det har varit väldigt mysigt idag. Imorse kom Sara och oscar förbi, vi skulle äta frukost och senare gå ut med hundarna. VI var ute i ca 1 tim och 30 min vilket var härligt :) Hade Bella lös hela tiden och det gick super. När vi kom latade vi oss med lite film och chips så fick hundarna vila lite innnan nästa promenad. Vi kollade inte så mycket på filmen, vi bestämde oss att kolla lite på Hööks och Sara visade mig jätte fina halsband som jag och hon

ska köpa.

 

Efter filmen så gick vi ut i ca en 40 min igen för att hundarna skulle få springa av sig lite extra, jag ocg Sara pratde mycket om olika hunsaker som vi alltid gör ;)

Många bilder togs idag så enjoy :D

                   

Imorn far vi till hundklubben och kör agility <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Matilda, jag har en portugisisk vattenhund som är två år. Något jag och Bella satsar högt på agility och vi hoppas att det blir några tävlingar till sommarn. Här får ni läsa om en tjej och hennes bästavän.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards