portugisisk vattenhund

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Bella Tuddelur - 5 januari 2014 13:37

I fredags var jag nere vid hundklubben med Sara och Oscar, vi körde agility i ca 1 tim och 30 min. Sara filmade men vi filmade mot slutet så hundarna var lite trötta och Bella var ganska långsam då, men vi ska träna på farten senare ;)

Vi satte upp en bana som jag hade sett förut banan så ut såhär.  

Men vi körde lite olkia håll och tekniker. Idag så ska jag och Kanske Sara köra lite rallylydnad om Sara orkar då hon är lite lat idag, Det är Sara som har skyltarna så ingen rallulydnad om Sara inte orkar. Har aldrig kört rallylidnad med Bella förut så det ska bli roligt att testa det. Sara och Oscar har kört det ganska mycket så dom får hjälpa mig :) Kommer bilder senare och lite info om hur det gick. Ni kommer få se videon men jag ser inte så himla vacker ut eftersom jag pioterar tåliga kläder istället för snygga ;) Och ja, ja gillar när min mössa ser ut som en smurfmössa :) Hoppas ni gillar videon =)  
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Matilda, jag har en portugisisk vattenhund som är två år. Något jag och Bella satsar högt på agility och vi hoppas att det blir några tävlingar till sommarn. Här får ni läsa om en tjej och hennes bästavän.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards