portugisisk vattenhund

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Bella Tuddelur - 7 januari 2014 19:59

Har nyss badat, fönat och kammat min lilla hårboll. Höll på i nog 2 timmar. Vad gör man inte för sin hund :) Jag längtar så in i helvete (ursäkta språket) till portislägret, jag har aldrig varit där förut så det är ska bli super roligt och super spännade. Mina ögon kommer vara uppspärrade till max för att kolla på alla portisar :D Nämen det ska bli super roligt för både mig och Bella, vi ska dela stuga med Sussie och Göran som har tre portisar, Easy som jag passade förut, Sixten och Tjeckow. Jag och Bella tränade lite utställning när hon ändå var så fin och fluffig.  

Det jag tycker är svårt att lära henne är benen ska gå lite längre bak, men mitt mål är att hon ska kunna stå helt själv med svansen uppåt och benen rätt. Men tycker ändå att vi är på rätt väg :) Jag har inte nämt det men jag har ett Instakonto om Bella´s vardag namnet på detta konto heter Bellatheportugues. 

Nu sitter jag och Bella o kollar på Djurens Hjältar som har premiär idag. 

Kika in på dom här bloggarna:

www.welshspringerspaniel.bloggplatsen.se

www.minmio.webblogg.se

www.pshundar.se

Imorn burjar skolan och jag längtar inte ett dugg ska jag säga :) 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Matilda, jag har en portugisisk vattenhund som är två år. Något jag och Bella satsar högt på agility och vi hoppas att det blir några tävlingar till sommarn. Här får ni läsa om en tjej och hennes bästavän.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards