portugisisk vattenhund

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Bella Tuddelur - 10 januari 2014 19:52

Idag åkte jag till Sussie o Göran och deras barn. Fick raka rumpan på Bella fösrta gången vilket inte var så svårt som jag trodde, om jag ska vara ärlig trodde så trodde jag att jag skulle döda min hund med rakapparaten!! Men det gick bra och men hund är hel och fin <3 Jag har någon förkärlek till deras nyrakde rumpor... Det är så HIMLA mjukt/lent allstå det är så mycket mjukare en än nyfödd bebisrumpa (skojar inte) Men iaf så gick det bra för mig att raka Bella rumpa, snälla som familjen är så fick jag ett hurtta rengtäcke overall av dom som var i Bellas storlek <3 (tack så himla mycket) fick också en reflexväst till hunden av dom, då min var förstor. Nu väntar jag på att Sara ska äta klart så vi kan gå ut på våran kvällis, medans Bella ligger och sover som en stock och vill inte gå upp :D

 

Jag rakar på ;)

 

I lite konstiga och udda ställningar.....

 

Tycker ändå att det var bra jobbat för första gången :D Med lite hjälp från Sussie....... ;)

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Matilda, jag har en portugisisk vattenhund som är två år. Något jag och Bella satsar högt på agility och vi hoppas att det blir några tävlingar till sommarn. Här får ni läsa om en tjej och hennes bästavän.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards